Home / Persbericht

Secretaresseweek 2016 loopt van 18 t/m 22 april 2016.

Omdat wij 1 dag per jaar niet genoeg vinden is het bij PA.nl de 3e week van april de hele week ‘Secretaresseweek’. Dagelijks worden tientallen secretaresses blij gemaakt met één van de vele prachtige prijzen die beschikbaar gesteld zijn door verschillende sponsoren.

SecretaresseWeek

Tijdens de SecretaresseWeek worden tientallen secretaresses flink verwend. In de afgelopen jaren bleek dit een groot succes. De winnaars van de prijzen kwamen uit alle hoeken van het land. Om dit jaar kans te maken op schitterende prijzen, zoals overnachtingen, interessante boeken, heerlijke relax arrangementen of één van de andere prachtige prijzen, moet de secretaresse aan een aantal voorwaarden voldoen. Lees hier wat de voorwaarden zijn.

PA van het Jaar 2016

Denkt u als manager, baas of collega; “Mijn secretaresse werkt zo hard, zonder haar ben ik nergens” of zet zij zich zo goed in dat als de klanten die bij u komen het een week later nog over haar fantastische kwaliteiten hebben of heeft u een andere goede reden waarom u denkt “Mijn secretaresse verdient het om PA van het Jaar te worden”, geef haar dan nu op en stuur uw motivatie naar marketing@pa.nl.